Reklamacje i zwroty

 


  1. Sklep odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, a niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez Klienta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego.
  2. Reklamacje należy zgłosić e-mailem na adres Sklepu esklep@askot.pl lub pocztą na adres Centrum dystrybucyjne ASKOT, ul. Zakrzowska 29, 51-318 Wrocław. Formularz reklamacji dostępny tutaj: Askot_formularz reklamacyjny
  3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 od momentu zgłoszenia reklamacji na piśmie wraz z opisem niezgodności.
  4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy towaru w obie strony ponosi Sklep.
  5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
  6. Zgłoszenia reklamacji i zwrotów drogą elektroniczną dotyczą jedynie klientów, którzy zakupili towary za pośrednictwem sklepu www.askot.pl.
    Klienci, którzy nabyli towary w sklepach stacjonarnych, zobowiązani są do zgłaszania reklamacji osobiście, w jednym z naszych sklepów.