Sklep odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, a niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez Klienta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego.
Reklamacje należy zgłosić e-mailem na adres Sklepu esklep@askot.pl lub pocztą na adres Centrum dystrybucyjne ASKOT, ul. Inżynierska 19, 53-228 Wrocław. Formularz reklamacji dostępny tutaj: Askot_formularz reklamacyjny
Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 od momentu zgłoszenia reklamacji na piśmie wraz z opisem niezgodności.
Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostawy towaru w obie strony ponosi Sklep.
Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
Zgłoszenia reklamacji i zwrotów drogą elektroniczną dotyczą jedynie klientów, którzy zakupili towary za pośrednictwem sklepu www.askot.pl. Klienci, którzy nabyli towary w sklepach stacjonarnych, zobowiązani są do zgłaszania reklamacji osobiście, w jednym z naszych sklepów.
Nasz sklep stosuje pliki cookies w celu zapewnienia świadczenia usług oraz dla celów statystycznych. Więcej informacji znajduje się w naszej polityce prywatności.